قالب وبلاگ
رویای رود
به دانشمندان حفاظت از دریا کمک می کند تا اصول مربوط به اقیانوس شناسی ، بوم شناسی ، مردم شناسی ، اقتصاد ، علوم سیاسی و سایر علوم طبیعی و اجتماعی را برای مدیریت و حفظ تنوع زیستی دریایی به کار گیرند. درک چگونگی و چگونگی فرایندهای اجتماعی و زیست محیطی در تلاش برای دستیابی به اقیانوس های سالم و پایدار را تسهیل می کند با استفاده از ترکیبی از مواد نمایشگاهی ، رویکردهای عملی و مباحث نظری آینده نگر برای افزایش ارزش برای خوانندگان با توجه به تحقیق ، مدیریت و برنامه ریزی حفاظت
پيوندهای روزانه

ريزفضاهاي مجتمع تجاري مرکز خرید الزیدی اولین باری است که Liqui وارد طراحی مرکز خرید می شود. ما مسئول طراحی داخلی ورودی اصلی و فودکورت بودیم که شامل یک کافی شاپ Brew92 و چندین رستوران جداگانه است که طراحی داخلی و برندسازی را نیز برای آنها ایجاد
با توجه به موقعیت جغرافیایی سایت، سطح زیرزمین فوقانی ساختمان،ريزفضاهاي مجتمع تجاري جایی که ورودی مرکز خرید قرار دارد، تا حدی زیر زمین است. برای جلوگیری از یک فضای داخلی تاریک و غیر جذاب صنعتی، ما همه چیز را طوری طراحی کردیم که دارای اشکال ارگانیک عمدتاً منحنی باشد و ایده پارکی در فضای باز با مسیرهای مارپیچ، درختان و گیاهان فراوان را توسعه دادیم.
ما سه ستون اصلی تکیه گاه را در وسط فضا با پایه های چوبی تابشی که به سمت بالا به سمت بالا خمیده و خزه بین آنها خمیده اند، می پوشانیم. این سازه‌ها نه تنها ستون‌های بتنی مربعی زیر آن را پنهان می‌کردند، بلکه با گیاهان آویزان که آنها را احاطه کرده بودند، ظاهر کلی درختان را نیز داشتند. این با استفاده از نورپردازی افکت نور روز که برای حفره‌های دایره‌ای بالای آن‌ها طراحی کرده‌ایم که باعث ایجاد توهم نور خورشید از میان برگ‌ها می‌شود، تقویت شد.
یک سقف کاذب برای پنهان کردن AC و سایر خدمات مورد نیاز بود.ريزفضاهاي مجتمع تجاري ما یک ویژگی این را با دایره های متحدالمرکز نوری که از ساختارهای درختی ساطع می شود ایجاد کردیم. این حلقه‌های نورانی بزرگ در کف‌های مرمر سفید منعکس می‌شدند که به احساس غالب فضای داخلی می‌افزاید. ما همچنین ردیف‌هایی از چراغ‌های آویز Whittington خود را اضافه کردیم که بالای گلدان‌های معماری بزرگ با شاخ و برگ‌های سبز فراوان آویزان شده‌اند که همگی به یک فضای عمومی جذاب اضافه می‌شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، نیمکت‌های منحنی بلند را در اطراف گلدان‌ها و همچنین قسمت‌های نشیمن آرام متشکل از صندلی‌های وان کوپر Liqui و میزهای قهوه گرد استودیو اضافه کردیم.
در مجموع طراحی مرکز خرید ما فضای داخلی دلپذیری را ایجاد می‌کند که در آن افراد می‌توانند در حین خوردن غذا یا لذت بردن از برخی درمان‌های خرده‌فروشی با هم ملاقات کنند.
واقع در LuJiaZui، جایی که در گذشته دروازه شانگهای با تعداد زیادی کارخانه کشتی سازی از دهه 1850 بود.ريزفضاهاي مجتمع تجاري چالش کلیدی احیای ارزش تاریخی آن و پیوند مجدد توسعه جدید به عنوان یک تبادل اجتماعی است. از این رو، الهام از مفهوم کشتی سازی گرفته شد. به منظور تجلیل از اهمیت پیشینه تاریخی، فضای داخلی گالا مال از بسیاری از ویژگی های آشنا استفاده می کند که می توان در کشتی مانند عرشه، کابین، راهرو و موج یافت. این ویژگی های طراحی در طراحی داخلی احیا می شوند و تجربه خرید را به سطح جدیدی می برند.
Architectkidd طراحی Megapark، یک مرکز تفریحی و خرده فروشی برای یک مجتمع خرید در بانکوک را با همکاری معماران منظر Landscape Collaboration تکمیل کرده است.
معماری مگاپارک به گونه ای طراحی شده است که به نوعی داربست سبز است.ريزفضاهاي مجتمع تجاري این سازه می تواند پوشش گیاهی عمودی را در خود جای دهد و همراه با کاشت و طراحی منظر، فیلتر محیطی بین فضای داخلی و خارجی را تشکیل می دهد. این طراحی اجازه می دهد تا نور روز و تهویه طبیعی در ساختمان در شرایط آب و هوایی گرمسیری نفوذ کند.
طراحی Architectkidd از یک سکوی مرتفع تشکیل شده است که مرکز خرید را به سمت چشم انداز بیرونی متصل می کند. معماری به عنوان یک مجرا و همچنین یک فضای عمومی عمل می کند که با مناطق بیرونی و باغ ها تعامل دارد.
متریال اصلی طرح از ستون های فولادی گالوانیزه 20*20 سانتی متری تشکیل شده است که با فاصله 1 متری از هم قرار گرفته اند. ستون های فولادی پشتیبانی سازه ای برای راهروها، سایبان ها، سیستم ها و فضاهای برنامه را فراهم می کنند. با فاصله گذاری های تکراری، هدف اجتناب از شبکه های ساختمانی در مقیاس بزرگ و سیستم های مورد نیاز برای ساختمان های تجاری بود.
استفاده از فولاد توسط پل‌های عابر پیاده محلی و زیرساخت‌های عابر پیاده که در بانکوک یافت می‌شود، اعلام شد. Architectkidd و طراحان سازه Aurecon این سابقه را به یک چارچوب باز و یک سیستم معماری و سازه یکپارچه برای تطبیق فعالیت ها و برنامه های عمومی تبدیل کردند.
این برنامه امکانات عمومی، پارک، خرید و مناطق تفریحی را در سه سطح به مرکز خرید موجود معرفی می کند. چالشی که در طراحی وجود داشت، تبدیل یک فضای تجاری سابقاً بسته به فضایی برونگراتر برای جامعه بود.
قاب‌های فولادی ریتم طبیعی خود را ایجاد می‌کنند،ريزفضاهاي مجتمع تجاري با عرض و ارتفاع فریم‌ها به‌تدریج به‌گونه‌ای تغییر می‌کنند که در سرتاسر سایت جریان پیدا می‌کند. نتیجه یک حضور عمومی جدید است که بدون تحمیل منسجم است. در عوض، یک رویکرد معماری سیال و طبیعی تر ایجاد می شود که فضاهای صمیمی تری را در مقیاس انسانی فراهم می کند.
بیش از 10 سال از زمانی که مرکز خرید اصلی برای اولین بار IKEA در تایلند ساخته شد،ريزفضاهاي مجتمع تجاري می گذرد. از آن زمان خرده فروشی و محیط شهری در آسیای جنوب شرقی به طور قابل توجهی تکامل یافته است. طراحی Architectkidd چشم اندازی از تغییر را در مدل مرکز خرید و همچنین فرصتی برای آزمایش رویکردهای جدید که تجارت تجاری را با جامعه و عموم ترکیب می کند، به ارمغان می آورد.
ساخت فولاد: فولاد تی رکس
پانل کامپوزیت آلومینیوم: آلپولیک
پارچه کششی: Taiyo Kogyo
نورپردازی: WE-EF
آسانسور: شیندلر
پله برقی: شیندلر
رنگ: TOA
بهداشتی: استاندارد آمریکایی، Cotto

salam - Copy - Copy تعداد بازدید : 951
[ يکشنبه 16 آبان 1400 ] [ 20:24 ] [ رویا رودیاری ]

تحقيقات با منبع كنترل كنترل ، جلد 2: تحولات و مشكلات اجتماعي به دنبال كمك به توضيح شبكه شناسي است كه منبع كنترل در آن تعبيه شده است. در مطالعه پیشینیان ، همراهان و انشعابات گسترده این سازه می توانیم معنای آن را با وضوح بیشتری ببینیم. این کتاب به سه قسمت تنظیم شده است. قسمت اول مربوط به یک حوزه از تحقیقات کنترل است که مورد توجه سیگنال روانشناسانی است که به تحقیق و تئوری شخصیت می پردازند. اگر منبع کنترل پیش بینی کننده مهمی از رفتار است ، پس باید چیزی در مورد ریشه آن و نقشی که در مراحل مختلف طول عمر دارد ، بدانیم. فصل های بخش اول به توسعه چنین رویکردی در طول عمر برای منبع تحقیق کنترل کمک می کند. بخش دوم بر کاربردهای دو مسئله بالینی - اجتماعی متمرکز است: بی ثباتی در ازدواج و اعتیاد به الکل. بخش III استفاده از منبع کنترل را به عنوان یک متغیر تعدیل کننده بررسی می کند. در اینجا ، پاسخ به محدودیت های موقعیتی خاص یا ویژگی های محیط از نظر وضعیت در محل متغیرهای کنترل ارزیابی می شود. به این ترتیب صحبت در مورد تأثیرات خاص درمان یا روشهای آموزشی بر افرادی که از نظر خصوصیات شخصیتی مانند منبع کنترل متفاوت هستند امکان پذیر است ، به همان روشی که طرفداران تعامل گرایی همیشه توصیه کرده اند.ز آنجا که اندازه دستگاه ها در صنایع نیمه هادی در حال کاهش است ، در برابر ذرات کوچکتر آلاینده آسیب پذیرتر می شوند و اکثر تکنیک های معمول تمیزکاری که در صنعت به کار رفته اند ، در مقیاس های کوچکتر کارایی ندارند.
مجموعه کتاب تحولات در آلودگی و تمیز کردن سطح به عنوان یک کل منبع بسیار خوبی از اطلاعات در مورد این روش های جایگزین تمیز کردن و همچنین روش های توصیف و اعتبار سنجی سطح را فراهم می کند. هر جلد موضوعی خاص دارد و شامل تکنیک های اصلی و تحولات اخیر در منطقه است.
فصل های این جلد به منابع آلاینده های سطحی و روش های مختلف برای جمع آوری و توصیف آنها و همچنین روش های اعتبار سنجی تمیز می پردازد. جنبه های نظارتی نظافت نیز تحت پوشش قرار می گیرد. مجموعه موضوعات این کتاب بی نظیر است و جلد های دیگر این مجموعه را تکمیل می کند.
این کتابها توسط کارشناسان برجسته در زمینه آلودگی سطح ذرات در مقیاس کوچک ، کنترل تمیز کردن و تمیز کردن ویرایش می شود ، مرجع ارزشمندی برای محققان و مهندسان تحقیق و توسعه ، تولید ، کنترل کیفیت و مشخصات خرید در بسیاری از صنایع مانند: هوا فضا ، خودرو ، زیست پزشکی ، دفاعی ، انرژی ، تولید ، میکروالکترونیک ، اپتیک و زیروگرافی.ارائه یک بررسی پیشرفته و بهترین راهنمایی برای دانشمندان و مهندسانی که در زمینه تمیز کردن سطح و یا کنترل عواقب آلودگی سطح فعالیت دارند.ت در آلودگی و تمیز کردن سطح: برنامه های تکنیک های تمیز کردن ، جلد یازدهم ، بخشی از تحولات در مجموعه آلودگی و تمیز کردن سطح ، راهنمای پیشرفت های اخیر در استفاده از تکنیک های تمیز کردن برای از بین بردن آلودگی سطحی در صنایع مختلف ، مانند هوا فضا ، خودرو ، زیست پزشکی ، دفاعی ، انرژی ، تولید ، میکرو الکترونیک ، اپتیک و زیروگرافی. مطالب موجود در این نسخه جدید برنامه های تمیز کردن را در یک مرجع آسان گردآوری می کند که به طور کامل برای ترکیب برنامه ها و تکنیک های جدید به روز شده است. به طور کلی ، این مجموعه مرجع منحصر به فردی برای متخصصان و دانشگاهیان است که در زمینه آلودگی و تمیز کردن سطح کار می کنند.آخرین اطلاعات فنی بررسی شده در مورد برنامه های تمیزکاری دقیق را که توسط متخصصان مستقر در این زمینه نوشته شده است ، ارائه می دهد
یک منبع واحد در زمینه کاربردهای تکنیک های نوآورانه تمیزکاری دقیق برای طیف گسترده ای از صنایع فراهم می کند
به عنوان راهنمای انتخاب روشهای تمیز کردن دقیق برای کاربردهای خاص خدمت می کند
به روندهای مداوم کوچک شدن اندازه دستگاه و آسیب پذیری آلودگی در طیف وسیعی از صنایع ، که توسط صنعت نیمه هادی و دیگران هدایت می شود ، می پردازد.
شامل جنبه های نظارتی جدید است


ريزفضاهاي مجتمع تجاري مرکز خرید الزیدی اولین باری است تعداد بازدید : 811
[ جمعه 28 خرداد 1400 ] [ 19:12 ] [ رویا رودیاری ]

این کتاب با بهره گیری از متخصصان و محققان برجسته از سراسر جهان ، تحولات فعلی را در زمینه های مختلفی که مهندسی دریایی و اقیانوس ها را تحت تأثیر قرار می دهد ، ارائه می دهد.تحولات در تحقیقات عملیاتی ، تحولات تحقیقات عملیاتی (OR) را مرور می کند و شامل مثالهای عددی برای نشان دادن تکنیک ها و کاربردها است. موضوعات تحت پوشش شامل برخی از "" یا "" تکنیک های "" پرکاربرد OR "مانند برنامه نویسی و شبیه سازی ریاضی همراه با مشارکت روش OR در زمینه های کاربرد خاص ، مانند ارزیابی سرمایه گذاری و خرید می باشد. این کتاب از هفت فصل تشکیل شده است و با معرفی وضعیت سیستم های برنامه نویسی ریاضی همراه با ارتباط الگوریتم های بهینه سازی دیگر با OR و تکنیک هایی برای مدیریت انواع خاصی از غیرخطی آغاز می شود. بحث سپس به تکنیک های بهینه سازی شبکه و کاربردهای آنها برای وزارت دادگستری نیوزلند و همچنین صنایع گندم و لبنیات می پردازد. فصل های زیر با تاکید بر رویکردهای مختلف برای مدل سازی رویداد گسسته ، بر شبیه سازی رایانه ای اعمال شده در OR تمرکز دارند. استفاده از OR برای نگهداری و تعویض صنعتی. روش های ارزیابی مالی ، از جمله روش های تخفیف. و استفاده از تجزیه و تحلیل تصمیم بیزی برای تصمیم گیری. این متن با بررسی عملکرد خرید و محدودیت های تئوری کنترل سهام کلاسیک در عمل خاتمه می یابد. مدل ها و روش هایی برای کنار آمدن با شرایط واقعی ساخته شده اند. برنامه ریزی مورد نیاز مواد ، تخفیف کمی ، تورم قیمت ، تصمیمات خرید کالا و مشکلات اختلاط در نظر گرفته شده است. این مونوگرافی مورد توجه برنامه ریزان ، تصمیم گیرندگان و سایر افراد درگیر در تحقیقات عملیاتی خواهد بود. با تأکید بر رویکردهای مختلف برای مدل سازی رویداد گسسته ؛ استفاده از OR برای نگهداری و تعویض صنعتی. روش های ارزیابی مالی ، از جمله روش های تخفیف. و استفاده از تجزیه و تحلیل تصمیم بیزی برای تصمیم گیری. این متن با بررسی عملکرد خرید و محدودیت های تئوری کنترل سهام کلاسیک در عمل خاتمه می یابد. مدل ها و روش هایی برای کنار آمدن با شرایط واقعی ساخته شده اند. برنامه ریزی مورد نیاز مواد ، تخفیف کمی ، تورم قیمت ، تصمیمات خرید کالا و مشکلات اختلاط در نظر گرفته شده است. این مونوگرافی مورد توجه برنامه ریزان ، تصمیم گیرندگان و سایر افراد درگیر در تحقیقات عملیاتی خواهد بود. با تأکید بر رویکردهای مختلف برای مدل سازی رویداد گسسته ؛ استفاده از OR برای نگهداری و تعویض صنعتی. روش های ارزیابی مالی ، از جمله روش های تخفیف. و استفاده از تجزیه و تحلیل تصمیم بیزی برای تصمیم گیری. این متن با بررسی عملکرد خرید و محدودیت های تئوری کنترل سهام کلاسیک در عمل خاتمه می یابد. مدل ها و روش هایی برای کنار آمدن با شرایط واقعی ساخته شده اند. برنامه ریزی مورد نیاز مواد ، تخفیف کمی ، تورم قیمت ، تصمیمات خرید کالا و مشکلات اختلاط در نظر گرفته شده است. این مونوگرافی مورد توجه برنامه ریزان ، تصمیم گیرندگان و سایر افراد درگیر در تحقیقات عملیاتی خواهد بود. و استفاده از تجزیه و تحلیل تصمیم بیزی برای تصمیم گیری. این متن با بررسی عملکرد خرید و محدودیت های تئوری کنترل سهام کلاسیک در عمل خاتمه می یابد. مدل ها و روش هایی برای کنار آمدن با شرایط واقعی ساخته شده اند. برنامه ریزی مورد نیاز مواد ، تخفیف کمی ، تورم قیمت ، تصمیمات خرید کالا و مشکلات اختلاط در نظر گرفته شده است. این مونوگرافی مورد توجه برنامه ریزان ، تصمیم گیرندگان و سایر افراد درگیر در تحقیقات عملیاتی خواهد بود. و استفاده از تجزیه و تحلیل تصمیم بیزی برای تصمیم گیری. این متن با بررسی عملکرد خرید و محدودیت های تئوری کنترل سهام کلاسیک در عمل خاتمه می یابد. مدل ها و روش هایی برای کنار آمدن با شرایط واقعی ساخته شده اند. برنامه ریزی مورد نیاز مواد ، تخفیف کمی ، تورم قیمت ، تصمیمات خرید کالا و مشکلات اختلاط در نظر گرفته شده است. این مونوگرافی مورد توجه برنامه ریزان ، تصمیم گیرندگان و سایر افراد درگیر در تحقیقات عملیاتی خواهد بود. و مشکلات اختلاط در نظر گرفته شده است. این مونوگرافی مورد توجه برنامه ریزان ، تصمیم گیرندگان و سایر افراد درگیر در تحقیقات عملیاتی خواهد بود. و مشکلات اختلاط در نظر گرفته شده است. این مونوگرافی مورد توجه برنامه ریزان ، تصمیم گیرندگان و سایر افراد درگیر در تحقیقات عملیاتی خواهد بود.




تحقيقات با منبع كنترل كنترل ، جلد 2: تحولات و مشكلات اجتماعي به دنبال كمك به توضيح شبكه شناسي تعداد بازدید : 746
[ جمعه 28 خرداد 1400 ] [ 19:10 ] [ رویا رودیاری ]

فاجعه ثابت: سوnutتغذیه ، قحطی و خشکسالی با خشکسالی سال 1972 روبرو است و بر شرایط اساسی اجتماعی که به تأثیرات آن مربوط است ، تأکید می کند. این کتاب رابطه خشکسالی را به عنوان یک واقعه هواشناسی و قحطی که نتیجه آن یک واقعه اجتماعی است بررسی می کند. اثرات فجایع طبیعی توسط ساختارهای اجتماعی و فرایندهای سیاسی در بسیاری از کشورهای جهان تغییر شکل می یابد ، که بیش از این می تواند ناشی از خود علت فیزیکی باشد. موازی قابل توجهی که در این مطالعه پدیدار می شود این است که تجزیه و تحلیل اقلیمی به معنای مراجعه به فرآیندهای فضا و زمان در مقیاس بزرگ است. قحطی همچنین به عنوان ناهنجاری در فرآیندهای کلان در جامعه رخ می دهد - قحطی سطح تغذیه را در جوامع تغییر می دهد.متن یک چارچوب نظری برای یک ابزار تشخیصی کاملاً مناسب از نظر روش شناختی ارائه می دهد که می تواند در مطالعه "وقایع واقعی" در موارد قبلی فاجعه های بزرگ به دلیل عوامل اقلیمی مورد استفاده قرار گیرد. مطالعات موردی شامل مواردی است که در ساحل ، اتیوپی ، هند ، چین ، انگلستان و برزیل اتفاق افتاده است. از جمله چندین توصیه ، پیشنهادی که این کتاب در مدیریت اثرات خشکسالی ارائه می دهد ، اتخاذ روشی مشابه روش صلیب سرخ است. این کتاب برای اقتصاددانان ، محیط بانان ، بوم شناسان و سیاستگذاران مناسب در زمینه مدیریت بحران ، تولید مواد غذایی و توسعه روستایی مناسب است.از جمله چندین توصیه ، پیشنهادی که این کتاب در مدیریت اثرات خشکسالی ارائه می دهد ، اتخاذ روشی مشابه روش صلیب سرخ است. این کتاب برای اقتصاددانان ، محیط بانان ، بوم شناسان و سیاستگذاران مناسب در زمینه مدیریت بحران ، تولید مواد غذایی و توسعه روستایی مناسب است.از جمله چندین توصیه ، پیشنهادی که این کتاب در مدیریت اثرات خشکسالی ارائه می دهد ، اتخاذ روشی مشابه روش صلیب سرخ است. این کتاب برای اقتصاددانان ، محیط بانان ، بوم شناسان و سیاستگذاران مناسب در زمینه مدیریت بحران ، تولید مواد غذایی و توسعه روستایی مناسب است.

این کتاب با بهره گیری از متخصصان و محققان برجسته از سراسر جهان ، تحولات فعلی را در زمینه های مختلفی که مهندسی دریایی تعداد بازدید : 745
[ چهارشنبه 12 خرداد 1400 ] [ 4:05 ] [ رویا رودیاری ]

اصل حفاظت از تقارن مداری و کاربرد آن را بررسی می کند. محتوای اصلی این اصل این بود که واکنش ها به آسانی رخ می دهد وقتی بین ویژگی های تقارن مداری واکنش دهنده ها و محصولات همخوانی وجود داشته باشد ، و تنها زمانی که این همخوانی حاصل نشود به سختی انجام می شود - یا به بیان صحیح تر ، تقارن مداری در واکنش هماهنگ حفظ می شود. انتظار می رود این اصل ، به هر زبانی که گفته شود ، پایدار بماند یا در کاربرد و گسترش آن ، دقت بیشتری انجام شود. این کتاب با مروری بر جنبه های ابتدایی نظریه مداری مولکولی پیوند آغاز می شود. به دنبال آن ، فصلهای جداگانه ای در نمودارهای همبستگی ، حفظ تقارن مداری ، تئوری واکنشهای الکتروسیکلیک ،نظریه cycloadditions و cycloreversions و تئوری واکنش های سیگماتروپیک. در فصل های بعدی ، انتقال و حذف گروهی وجود دارد. اثرات ساختاری ثانویه در واکنش های همزمان انسداد و قوانین انتخاب عمومی برای واکنش های حلقوی.

فاجعه ثابت: سوnutتغذیه ، قحطی و خشکسالی با خشکسالی سال 1972 روبرو است و بر شرایط اساسی اجتماعی که به تأثیرات تعداد بازدید : 746
[ چهارشنبه 12 خرداد 1400 ] [ 4:04 ] [ رویا رودیاری ]

حفاظت از حشرات و زیستگاه های آنها مجموعه مقالاتی است که در پانزدهمین سمپوزیوم انجمن حشره شناسی سلطنتی لندن در دپارتمان فیزیک سخنرانی تئاتر کالج امپریال ، لندن ، در تاریخ 14-15 سپتامبر 1989 ارائه شده است. تنوع زیستگاههای حشره شناسی و محیط زیست در سراسر جهان ، و ارزش حشرات را برای بشریت برجسته می کند. برخی از پیشنهادهای عملی برای حفاظت ، به ویژه در جنگل های گرمسیری و جزایر ، جایی که تنوع آنها بیشتر است ، نیز ارائه شده است. این کتاب به نیروی مداوم برای حفاظت و محافظت از تنوع بیولوژیکی زمین اضافه خواهد کرد.

اصل حفاظت از تقارن مداری و کاربرد آن را بررسی می کند. محتوای اصلی این اصل این بود که واکنش ها به آسانی تعداد بازدید : 714
[ چهارشنبه 12 خرداد 1400 ] [ 4:03 ] [ رویا رودیاری ]

ماهی و صدف ماهیانه سالانه نزدیک به 70 میلیون تن پروتئین حیوانی خوراکی جهان را تشکیل می دهد. با این حال ، به دلیل این تقاضا ، سهام عظیم قبلا غالباً تا حد انقراض خسته شده اند. این اثر گسترده که در نوع خود اولین کتاب در زمینه تنوع زیستی آب شیرین / دریایی است ، وضعیت فعلی مدیریت منابع ژنتیکی ، نیازها و محدودیت های آن ، عوامل مختلف مداخله گر انسانی مانند آلودگی و صید بی رویه و مشکلات ناشی از گونه های مختلف را بررسی می کند. و سبک زندگی. این بحث در مورد حفاظت از منابع ماهی و صدف توسط چهار گروه مختلف نشان داده شده است: ماهی آزاد آتلانتیک ، صدف حجامت شده ، ماهی کپور معمولی و چینی و ماهی تیلاپیا. این نتایج ، حاصل همکاری نه نفر از متخصصان پیشرو جمعیت و تولید کننده ژنتیک ، پرورش دهندگان آبزی ،و بوم شناسان رفتاری و رفتاری باید به یک منبع اساسی مفید برای زیست شناسان ، دانشمندان و مشاوران در زمینه بررسی مسائل روز در علوم شیلات تبدیل شوند.

حفاظت از حشرات و زیستگاه های آنها مجموعه مقالاتی است که در پانزدهمین سمپوزیوم انجمن حشره شناسی تعداد بازدید : 708
[ چهارشنبه 12 خرداد 1400 ] [ 4:00 ] [ رویا رودیاری ]

این جلد یک درمان جامع از چگونگی استفاده از اصول زیست محیطی و زیست شناسی حفاظتی برای به حداکثر رساندن کنترل بیولوژیکی است. کنترل بیولوژیکی حفاظت روشهای مختلفی را برای اصلاح یا دستکاری محیط برای افزایش فعالیتهای دشمنان طبیعی آفات ارائه می دهد. این یک پیوند مفهومی بین اکولوژی و استفاده کشاورزی از عوامل برای کنترل بیولوژیکی ایجاد می کند ، و هر دو مورد نظری و همچنین نگرانی های مدیریت عملی را مورد بحث قرار می دهد. این حجم که برای اکولوژیست ها و حشره شناسان جالب است ، همچنین مورد توجه دانشمندان ، اساتید ، محققان و دانشجویان علاقه مند به مدیریت آفات ، باغبانی ، علوم گیاهی و کشاورزی قرار خواهد گرفت.

ماهی و صدف ماهیانه سالانه نزدیک به 70 میلیون تن پروتئین حیوانی خوراکی جهان را تشکی تعداد بازدید : 747
[ چهارشنبه 12 خرداد 1400 ] [ 3:39 ] [ رویا رودیاری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


حفاظت از اقیانوس آنتروپوسن: علم میان رشته ای در حمایت از طبیعت و مردم بر راهکارهایی برای ارتباط بهتر عمل حفاظت از دریا با نیازها و اولویت های جمعیت در حال رشد جهانی انسان تأکید دارد. این مفهوم طبیعت و مردم به عنوان بخشی از اکوسیستم های مشترک ، با روش های میان رشته ای و برنامه های مبتنی بر علم برای پایداری همراه است.

چالش اصلی پیش روی حفاظت ، توسعه ابزارهای عملی برای پرداختن به ارتباط سلامت اکوسیستم و رفاه انسان ، پیشرفت علم اساسی بین رشته ای است که اساس عمل حفاظت است و اجرای این علم در تصمیم گیری برای مدیریت ، حفظ و بازیابی اکوسیستم های اقیانوس.

اگرچه انسان ها به طور عمدی و ناخواسته محیط خود را برای هزاران سال تغییر شکل داده اند ، اما مقیاس و دامنه نفوذ انسان بر اقیانوس ها در انسان انسانی بی سابقه است. علوم اقیانوس دانش ما را در مورد تهدیدات و تأثیرات یکپارچگی اکولوژیکی افزایش داده است ، اما مقیاس منحصر به فرد و دامنه تغییرات عدم اطمینان در مورد پاسخ سیستم های پویا اجتماعی - زیست محیطی را افزایش می دهد. بنابراین ، برای درک و محافظت از تنوع زیستی اقیانوس ها و بهبود تأثیرات منفی تغییر اقیانوس بر مردم ، درک باورها ، ارزش ها ، رفتارها و تأثیرات انسانی حیاتی است. برعکس ، در یک سیاره تحت سلطه انسان ،درک و پرداختن به بهزیست

آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
بازديدهاي امروز : <-TodayVisits->
بازديدهاي ديروز : <-YesterdayVisits->
كل بازديدها : <-AllVisits->
بازدید این هفته : <-WeekVisits->
بازدید این ماه : <-MonthVisits->
تعداد نظرات : <-BlogCommentsCount->
تعداد كل مطالب : <-BlogPostsCount->
امکانات وب