قالب وبلاگ
رویای رود
به دانشمندان حفاظت از دریا کمک می کند تا اصول مربوط به اقیانوس شناسی ، بوم شناسی ، مردم شناسی ، اقتصاد ، علوم سیاسی و سایر علوم طبیعی و اجتماعی را برای مدیریت و حفظ تنوع زیستی دریایی به کار گیرند. درک چگونگی و چگونگی فرایندهای اجتماعی و زیست محیطی در تلاش برای دستیابی به اقیانوس های سالم و پایدار را تسهیل می کند با استفاده از ترکیبی از مواد نمایشگاهی ، رویکردهای عملی و مباحث نظری آینده نگر برای افزایش ارزش برای خوانندگان با توجه به تحقیق ، مدیریت و برنامه ریزی حفاظت
پيوندهای روزانه

این جلد یک درمان جامع از چگونگی استفاده از اصول زیست محیطی و زیست شناسی حفاظتی برای به حداکثر رساندن کنترل بیولوژیکی است. کنترل بیولوژیکی حفاظت روشهای مختلفی را برای اصلاح یا دستکاری محیط برای افزایش فعالیتهای دشمنان طبیعی آفات ارائه می دهد. این یک پیوند مفهومی بین اکولوژی و استفاده کشاورزی از عوامل برای کنترل بیولوژیکی ایجاد می کند ، و هر دو مورد نظری و همچنین نگرانی های مدیریت عملی را مورد بحث قرار می دهد. این حجم که برای اکولوژیست ها و حشره شناسان جالب است ، همچنین مورد توجه دانشمندان ، اساتید ، محققان و دانشجویان علاقه مند به مدیریت آفات ، باغبانی ، علوم گیاهی و کشاورزی قرار خواهد گرفت.

ماهی و صدف ماهیانه سالانه نزدیک به 70 میلیون تن پروتئین حیوانی خوراکی جهان را تشکی تعداد بازدید : 743
[ چهارشنبه 12 خرداد 1400 ] [ 3:39 ] [ رویا رودیاری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


حفاظت از اقیانوس آنتروپوسن: علم میان رشته ای در حمایت از طبیعت و مردم بر راهکارهایی برای ارتباط بهتر عمل حفاظت از دریا با نیازها و اولویت های جمعیت در حال رشد جهانی انسان تأکید دارد. این مفهوم طبیعت و مردم به عنوان بخشی از اکوسیستم های مشترک ، با روش های میان رشته ای و برنامه های مبتنی بر علم برای پایداری همراه است.

چالش اصلی پیش روی حفاظت ، توسعه ابزارهای عملی برای پرداختن به ارتباط سلامت اکوسیستم و رفاه انسان ، پیشرفت علم اساسی بین رشته ای است که اساس عمل حفاظت است و اجرای این علم در تصمیم گیری برای مدیریت ، حفظ و بازیابی اکوسیستم های اقیانوس.

اگرچه انسان ها به طور عمدی و ناخواسته محیط خود را برای هزاران سال تغییر شکل داده اند ، اما مقیاس و دامنه نفوذ انسان بر اقیانوس ها در انسان انسانی بی سابقه است. علوم اقیانوس دانش ما را در مورد تهدیدات و تأثیرات یکپارچگی اکولوژیکی افزایش داده است ، اما مقیاس منحصر به فرد و دامنه تغییرات عدم اطمینان در مورد پاسخ سیستم های پویا اجتماعی - زیست محیطی را افزایش می دهد. بنابراین ، برای درک و محافظت از تنوع زیستی اقیانوس ها و بهبود تأثیرات منفی تغییر اقیانوس بر مردم ، درک باورها ، ارزش ها ، رفتارها و تأثیرات انسانی حیاتی است. برعکس ، در یک سیاره تحت سلطه انسان ،درک و پرداختن به بهزیست

آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
بازديدهاي امروز : <-TodayVisits->
بازديدهاي ديروز : <-YesterdayVisits->
كل بازديدها : <-AllVisits->
بازدید این هفته : <-WeekVisits->
بازدید این ماه : <-MonthVisits->
تعداد نظرات : <-BlogCommentsCount->
تعداد كل مطالب : <-BlogPostsCount->
امکانات وب